12/2010 – 12/2013
abgeschlossen
Hotel-, Tourismusmanagement
, Indien
- Hauptfach: Tourism
Tourism product & development, marketing & office organisation management
- Dokument_Studium_011.pdf
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Call-Center-Agent/inDeutschland |
9 Jahre Erfahrung |
Geburtsdatum:
Staatsangehörigkeit:
indisch
50899722
12/2010 – 12/2013
abgeschlossen
Tourism product & development, marketing & office organisation management
08/2005 – Bis heute
Customer assistance, consultation, reservation and sales of flights/journeys/services
Weitere Profildaten werden sichtbar, wenn Sie sich registrieren
Zur Registrierung04/2012 – 05/2014
Interact with prospective brands to create mutual growth
opportunities in customer acquisition and retention by offering
bespoke experiences
07/2008 – 03/2012
Design customer engagement programs with multinational banks
11/2006 – 05/2008
Provide technical support for computer hardware and software issues to
end-users by performing a question diagnosis and guiding users
through step-by-step solutions
07/2004 – 02/2006
Service customer queries and complaints pertaining to their credit
cards and ensure customer satisfaction
Berufsausbildung
20.03.2014 – 20.06.2014
Manage and implement advanced search marketing strategies using AdWords, PPC, display and remarketing techniques
Teilnahme-Zertifikat auf Niveau C1
Prüfungs-Zertifikat auf Niveau B1
Anderes Zertifikat
Customer relationship & Project management