Leiter/in - Kundendienst (kaufmännisch)

Deutschland

2,5 Jahre Erfahrung

Geburtsdatum:

Staatsangehörigkeit:
mexikanisch

35872907

Hochschulstudium

Zeitraum
Abschluss / Fachbereich / Hochschule
Schwerpunkte

08/201006/2015

abgeschlossen

Internationa Relations
Sozialwissenschaften

, Mexiko

  • Dokument_Studium_011.jpg

Berufserfahrung

Zeitraum
Tätigkeit / Unternehmen
Aufgaben

09/201504/2018

Sales and Customer Relationship Manager

, Mexiko

Meeting monthly sales targets of the Company
Motivating Team Members - Appreciating whenever they do a good job
Ensure the team is delivering desired results with constant supervision
Brand Promotion - Make a certain product popular amongst the consumers
Maintaining and improving relationships with the clients by showing them that their projects
and satisfaction are important to the Company
Responding promptly to customer inquiries in person, telephone, and e-mail. Always in a
professional & efficient manner
Keeping up to date with all the company's products, services and procedures
Recommend potential products or services by analyzing customer needs
Suggest changes in products, service, and policy by evaluating results and customer's
feedback
Selling products and services
Processing orders, forms, invoices, applications and requests
Resolving customer complaints while providing appropriate solutions and alternatives

Aus- und Weiterbildung

Zeitraum
Abschluss / Institut
Inhalt

Auslandsaufenthalt

04.10.201320.05.2014


, Deutschland

Marketing Studies

Sprachkenntnisse

Sprache
Level
Prüfung / Zertifikat
Spanisch
Muttersprache

Italienisch
Fließend (C1)

Prüfungs-Zertifikat auf Niveau C1

Englisch
Fließend (C1)

Prüfungs-Zertifikat auf Niveau C1

Deutsch
Fortgeschritten (B1)

Prüfungs-Zertifikat auf Niveau B1

Weitere Fähigkeiten

Kompetenzen
Führerscheine
Interessen, Hobbys, Persönliches

Flexible, Self-driven, Willingness to learn, Good communication skills.

So geht's