Bankkaufmann/-frau

Indien

6 Jahre Erfahrung

Geburtsdatum:

Staatsangehörigkeit:
indisch

41505537

Hochschulstudium

Zeitraum
Abschluss / Fachbereich / Hochschule
Schwerpunkte

06/199205/1995

abgeschlossen

Bachelor of Science (BSc)
Biowissenschaften, Life Sciences

, Indien

  • Dokument_Studium_011.pdf

Berufserfahrung

Zeitraum
Tätigkeit / Unternehmen
Aufgaben

05/2012Bis heute

Relationship Officer

, Vereinigte Arabische Emirate
Referenzen sind auf Anfrage erhältlich

Business Loan Disbursement for the SME profiles and account opening for the SME,keeping the customers data and maintain the relationship.Update and implement the policies, rules and regulations from the Central bank and help the customer for simply better

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Aus- und Weiterbildung

Zeitraum
Abschluss / Institut
Inhalt

Weiterbildung

04.09.201605.09.2016

abgeschlossen

SME Finance Certificate course,AML certificate for online course

, Vereinigte Arabische Emirate

Related with the SME small and Medium Scale Enterprises and the Business Loans
AML online courses will update the anti money laundering details related with account opening and operation of the customers, explaining what are measures we need to keep in kyc(know your customer) of the customer when open the account and operation and how we can prevent the money laundering.Dealing how the illegal money affecting the society and the country ,what are the different methods to laundering the money how we can safe with sanctioning the countries with trading all these are the main content of the courses

Sprachkenntnisse

Sprache
Level
Prüfung / Zertifikat
Englisch
Fließend (C1)

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Malayalam
Muttersprache

  • Dokument_Sprache_021.jpg

Hindi
Fließend (C1)

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Tamilisch
Konversationssicher (B2)

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Weitere Fähigkeiten

Kompetenzen
Führerscheine
Interessen, Hobbys, Persönliches

Business Loan Disbursement for the SME profiles and account opening for the SM, keep the customers data and help the organization to maintain the relationship the and implement the policies, rules and regulations from the Central bank and help the customer for simply better with the organization

  • Kraftrad

So geht's